Najważniejsze informacje organizacyjne dla uczestników XXI Biegu Europejskiego

  1. Biuro zawodów (odbiór pakietów startowych za okazaniem biletów na bieg z QR kodem)

– hala sportowa II LO Gniezno ul. Łubieńskiego 3/5; czynne:

  • piątek 6.04.2024 w godzinach 17.00 – 21.00
  • sobota 06.04.2024 w godzinach 11.00 – 14.30.
  1. Godzina startu – 16:00 na gnieźnieńskim Rynku
  2. Wspólna rozgrzewka – godz. 15:40-15:50 na gnieźnieńskim Rynku w okolicy startu, przeprowadzona przez trenera personalnego Olimpię Tobołę.
  3. Europejski Bieg Przedszkolaków – godz. 14:15 start dziewczynek oraz 14:35 start chłopców na Rynku. Odbiór pakietów startowych (koszulki i opaski startowej) w Biurze Zawodów.
  4. Przechowalnia bagażu – depozyt (oznakowanie i odbiór na numer startowy) w biurze zawodów; sobota 6.04.2024  w godzinach 13:00 – 18:30                                                         
  5. Kabiny WC przy biurze zawodów oraz w pobliżu sceny w okolicach startu/mety ( Rynek)
  6. Bezpłatne noclegi od 5.04.2024 do 06.04.2024 w hali Gnieźnieńskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji ul. Bł. Jolenty 5 – śpiwory i materace we własnym zakresie. Zainteresowani mogą przybywać na nocleg w godz. otwarcia basenu do godz. 22.00 (wejściem głównym).
  7. Parkingi w centrum Gniezna – bezpłatny: ul. Sobieskiego 20 (obok hotelu IBIS), płatne przy ul. Łaskiego 10 , Dąbrówki 24, Słomianka 8

Wykaz parkingów  https://www.biegeuropejski.pl/parkingi/

          Prosimy o przestrzeganie podczas parkowania na ulicach miasta przepisów ruchu     drogowego.

  1. Strefy czasowe wyznaczone na starcie – W miejscu startu będą oznaczone tablicami strefy czasowe na wyniki: 35′; 40′; 45′; 50′; 55′ i 60′; prosimy zajmować miejsca odpowiednie do własnych możliwości i planowanych wyników. Ułatwi to szybszym zawodnikom bieg na początku dystansu bez konieczności omijania wolniej biegnących.
  2. Punkt z wodą będzie usytuowany ok. 6 km. Na mecie każdy zawodnik otrzyma butelkę wody niegazowanej.
  3. Prysznic po biegu – sala sportowa II LO Gniezno ul. Łubieńskiego 3/5 (Biuro Zawodów).
  4. Pamiątkowa koszulka – dla osób które wykupiły pakiet PREMIUM, odbiór w biurze zawodów na podstawie kodu QR
  5. Grawer medalu – w pobliżu wyjścia z leja (za metą) będzie ustawiony namiot GRAWERBUS, gdzie będzie można wygrawerować na medalu swoje imię i nazwisko oraz osiągnięty wynik.

Jeżeli zakupiłeś grawer przy rejestracji wystarczy, że na stanowisku pokażesz swój numer startowy.

Jeżeli nie wykupiliście opcji grawer w pakiecie startowym to możecie opłacić usługę grawerowania na miejscu: koszt 25 zł; płatność gotówka, telefon, kartai blik)

  1. Posiłek regeneracyjny (zupa, drożdżówka, kawa lub herbata) wydawane po biegu na numer startowy (narożnik numeru) w zamkniętej tylko dla zawodników strefie na środku Rynku (koło fontanny)
  2. Dekoracja zawodników – na Rynku na scenie godzina 18:00 (obecność nagradzanych jest warunkiem otrzymania nagrody).
  3. Na wszelki wypadek zapiszcie sobie nr tel. do koordynatora służb medycznych: 602 790 825
  4. Zapiszcie na odwrocie numeru startowego numer telefonu do kontaktu z bliską osobą w razie nagłego wypadku.

Życzymy wszystkim miłego pobytu w Gnieźnie, udanego startu i osiągnięcia metyoraz dobrej zabawy!

Klub Altom © 2024. All rights reserved.