Najważniejsze informacje organizacyjne dla zawodników XX Biegu Europejskiego

  1. Biuro zawodów (odbiór pakietów startowych za okazaniem biletów na bieg z QR kodem)

– hala sportowa II LO Gniezno ul. Łubieńskiego 3/5; czynne:

  • piątek 31.03.2023 w godzinach 17.00 – 21.00
  • sobota 01.04.2023 w godzinach 12.00 – 15.30.
  1. Godzina startu – 17:00 na gnieźnieńskim Rynku
  2. Wspólna rozgrzewka – godz. 16:40-16:50 na gnieźnieńskim Rynku w okolicy startu, przeprowadzona przez trenera personalnego Olimpię Tobołę.
  3. Europejski Bieg Przedszkolaków – start godz. 15:15 na Rynku. Odbiór pakietów startowych (koszulki i opaski startowej) w Biurze Zawodów.
  4. Przechowalnia bagażu – depozyt (oznakowanie i odbiór na numer startowy) w biurze zawodów; czynny: sobota  01. 04.2023  w godzinach 14:00 – 19:00                                                         
  5. Kabiny WC przy biurze zawodów oraz w pobliżu sceny w okolicach startu/mety ( Rynek)
  6. Bezpłatne noclegi od 31.03.2023 do 1.04.2023 w hali Gnieźnieńskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji (przy basenie) ul. Bł. Jolenty 5 – śpiwory i materace we własnym zakresie. Zainteresowani mogą przybywać na nocleg w godz. otwarcia basenu do godz. 22.00 (wejściem głównym). Później trzeba dzwonić pod numer tel. 660 348 114 w celu otwarcia wejścia.
  7. Parkingi w centrum Gniezna – bezpłatny: ul. Sobieskiego 20 (obok hotelu IBIS), płatne przy ul. Łaskiego 10 , Dąbrówki 24, Słomianka 8

          Prosimy o przestrzeganie podczas parkowania na ulicach miasta przepisów ruchu drogowego.

  1. Strefy czasowe wyznaczone na starcie – W miejscu startu będą oznaczone tablicami strefy czasowe na wyniki: 35′; 40′; 45′; 50′; 55′ i 60′; prosimy zajmować miejsca odpowiednie do własnych możliwości i planowanych wyników. Ułatwi to szybszym zawodnikom bieg na początku dystansu bez konieczności omijania wolniej biegnących.
  2. Punkt z wodą będzie usytuowany ok. 6 km. Na mecie każdy zawodnik otrzyma butelkę wody niegazowanej.
  3. Prysznic po biegu – sala sportowa II LO Gniezno ul. Łubieńskiego 3/5 (Biuro Zawodów).
  4. Pamiątkowa koszulka – dla osób które wykupiły pakiet PREMIUM, odbiór w biurze zawodów na numer startowy (kupon narożnik numeru).
  5. Grawer medalu – w pobliżu wyjścia z leja (za metą) będzie ustawiony namiot GRAWERBUS, gdzie będzie można wygrawerować na medalu swoje imię i nazwisko oraz osiągnięty wynik.

Jeżeli zakupiłeś grawer przy rejestracji wystarczy, że na stanowisku pokażesz swój numer startowy.

Jeżeli nie wykupiliście opcji grawer w pakiecie startowym to możecie opłacić usługę grawerowania na miejscu: koszt 25 zł; płatność gotówka, telefon, kartai blik)

  1. Posiłek regeneracyjny (ukraińska zupa, drożdżówka, kawa lub herbata) wydawane po biegu na numer startowy (narożnik numeru) w zamkniętej tylko dla zawodników strefie na środku Rynku (koło fontanny)
  2. Dekoracja zawodników – na Rynku na scenie godzina 19:00 (obecność nagradzanych jest warunkiem otrzymania nagrody).
  3. Na wszelki wypadek zapiszcie sobie nr tel. do koordynatora służb medycznych: 602 790 825
  4. Zapiszcie na odwrocie numeru startowego numer telefonu do kontaktu z bliską osobą w razie nagłego wypadku.

Życzymy wszystkim miłego pobytu w Gnieźnie, udanego startu i osiągnięcia mety
oraz dobrej zabawy!

Klub Altom © 2024. All rights reserved.